moze to byc nie tyle serwo co pompa prozniowa (wytwarza mniejsze podcisnienie)
szczelnosc serwa sprawdz w taki sposob:
1. nie hamuj bezposrednio przed wylaczeniem silnika (tj. nie wciskaj hamulca), a np na drugi dzien rano wcisnij go pare razy przed odpaleniem. pedal powinien dac sie lekko wcisnac kilka razy (za kazdym razem mniej). po kilku razach powinien byc twardy. w ten sposob sprawdzasz szczelnosc serwa.
2. jak juz masz 'twardy pedal' to nacisnij go i odpal silnik. pedal powinien 'wpasc' kilka cm i dawac sie wciskac lzej. jesli nie - wytwarza sie za male podcisnienie (pompa lub przewody podcisnieniowe)
szczelnosc serwa sprawdz w taki sposob:
1. nie hamuj bezposrednio przed wylaczeniem silnika (tj. nie wciskaj hamulca), a np na drugi dzien rano wcisnij go pare razy przed odpaleniem. pedal powinien dac sie lekko wcisnac kilka razy (za kazdym razem mniej). po kilku razach powinien byc twardy. w ten sposob sprawdzasz szczelnosc serwa.
2. jak juz masz 'twardy pedal' to nacisnij go i odpal silnik. pedal powinien 'wpasc' kilka cm i dawac sie wciskac lzej. jesli nie - wytwarza sie za male podcisnienie (pompa lub przewody podcisnieniowe)
Komentarz